Praca: Asystent ds. Administracji dla Zarządu i Biura Inżyniera Kontraktu


Asystent ds. Administracji dla Zarządu i Biura Inżyniera Kontraktu
Miejsce pracy: Warszawa, Targówek
Nr ref.: AZ/ODR/VI/2025
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie korespondencją i dokumentacją wewnętrzną oraz zewnętrzną.
  • Administracja zespołem inżyniera kontraktu: tworzenie raportów, zestawień, harmonogramów.
  • Nadzorowanie terminów obiegu dokumentacji między stronami kontraktu.
  • Kooperacja z wykonawcami, inwestorem i administracją publiczną.
  • Zarządzanie flotą pojazdów (rejestracja, przeglądy, dokumentacja).
  • Obsługa spraw ubezpieczeniowych (komunikacyjne, wadia, OC).
Wymagania:
  • Wyższe wykształcenie (preferowane: administracja, zarządzanie, budownictwo).
  • Doświadczenie w obsłudze flot pojazdów lub w branży ubezpieczeniowej jako atut.
  • Biegłość w pracy z dokumentacją techniczną i urzędową.
  • Preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość branży budowlanej.
  • Znajomość MS Office, Zoom, Dropbox, Teams.
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy, sumienność.
  • Otwartość na naukę i przejmowanie nowych zadań.
  • Gotowość do natychmiastowego rozpoczęcia pracy.
Oferujemy:
  • Możliwości rozwoju.
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołowe.
  • Udział w projektach o znaczeniu regionalnym i krajowym.
  • Nowoczesne narzędzia pracy.
  • Umowa o pracę na pełny etat.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ