Praca: Asystent ds. kadr i płac
Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Asystent ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Police
Numer: StPr/25/0187
OBOWIĄZKI:
- zapoznanie z funkcjonowaniem systemu SAP,- prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej z czasem pracy,- prowadzenie ewidencji czasu pracy,- kompletowanie dokumentów dotyczących czasu pracy,- weryfikacja i sprawdzanie poprawności złożonych dokumentów związanych z czasem pracy,- wpinanie dokumentów w akta pracownicze,- organizowanie szkoleń BHP, w tym wystawianie zaświadczeń,- pomoc w naliczaniu wynagrodzeń i zasiłków chorobowych,- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji,- pomoc w naliczaniu zajęć komorniczych,- pomoc w prowadzeniu i rozliczeniu PPE,- pomoc w przygotowaniu odpisu kart zasiłkowych,- pomoc w naliczaniu ekwiwalentu za urlop wypoczynkowy,- wprowadzenie do systemu godzin nadliczbowych,- pomoc w przygotowaniu raportów płacowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania dodatkowe:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
- dobra znajomość pakietu Office i obsługi komputera,- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, szybkie przyswajanie wiedzy.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Police
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Policach