Opis stanowiska: Wsparcie działu HR w bieżących pracach związanych z obsługą kadrową Tworzenie teczek personalnych Wprowadzanie nowego pracownika do wewnętrznych systemów Przygotowanie umów o pracę Regularna aktualizacja dokumentów personalnych...
aktualne ogłoszenia
Opis stanowiska: Wsparcie działu HR w bieżących pracach związanych z obsługą kadrową Tworzenie teczek personalnych Wprowadzanie nowego pracownika do wewnętrznych systemów Przygotowanie umów o pracę Regularna aktualizacja dokumentów personalnych...
Twój zakres obowiązków: Wsparcie kupca w prowadzonych projektach; Kontakt z dostawcami; Organizacja spotkań handlowych; Administrowanie bazą danych dot. dostawców oraz towarów; Przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby Działu Handlowego - Kuchnie;...
Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, w tym obsługa poczty, korespondencji, połączeń telefonicznych. Wsparcie księgowości prowadzonej przez firmę zewnętrzną, poprzez oznaczanie faktur datą wpływu i przekazywanie ich do...
Zakres obowiązków: aktywne wsparcie doradców w sprzedaży samochodów marki KIA aktywna współpraca między działami w strukturach organizacji celem zapewnienia najlepszej jakości świadczonych usług budowanie i aktywne wdrażanie najnowszych trendów...
Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o. o., które znajduje się przy ulicy Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów, sprzedaż usług stomatologicznych, realizowanie połączeń wychodzących. Nasze...
Biuro Zarządu Banku
Zakres obowiązków Organizacja kalendarza Zarządu w zakresie spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, wizyt, audytów etc. Przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów dla Zarządu Uczestnictwo w spotkaniach dot. działań strategicznych i...
Zakres obowiązków: Modyfikacja raportów i wpisywanie wyników, Uzupełnianie specyfikacji i limitów, Kontakt z laboratoriami partnerskimi, Przygotowywanie zleceń ręcznych do laboratoriów, Przygotowywanie do walidacji raportów analitycznych, Uzupełnianie baz...
Zakres obowiązków: Modyfikacja raportów i wpisywanie wyników, Uzupełnianie specyfikacji i limitów, Kontakt z laboratoriami partnerskimi, Przygotowywanie zleceń ręcznych do laboratoriów, Przygotowywanie do walidacji raportów analitycznych, Uzupełnianie baz...
Zakres obowiązków: Rejestracja prób środowiskowych, Prowadzenie starannej dokumentacji, Zarządzanie w systemie zleceniami klienta. Wymagania: Podstawowa wiedza z zakresu Ochrony Środowiska, Znajomość pakietu MS Office, Wykształcenie średnie, policealne,...
Zakres obowiązków: zamawianie materiałów biurowych i artykułów spożywczych zamawianie cateringów na spotkania w biurze wydawanie napojów i słodyczy na spotkania wewnętrzne koordynowanie dostaw ciast i owoców na cotygodniowe spotkania zarządzanie...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie kalendarza spotkań przełożonego, przygotowanie niezbędnej dokumentacji na spotkania biznesowe, sporządzanie sprawozdań, prezentacji, wysyłanie maili oraz prowadzenie kluczowej...
Czym będziesz się zajmować? Zarządzanie informacją zwrotną od klientów- wsparcie dla pionu handlowego Budowanie oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientem Budowanie dobrego wizerunku firmy Bieżący przepływ informacji w zespole oraz pomiędzy działami...
Asystent do spraw księgowości przyjmuje, gromadzi i segreguje dokumenty pod względem ich rodzaju. Weryfikuje poprawność wystawionych dokumentów. Przygotowuje dowody księgowe do zapłaty oraz wykonuje proste, powtarzalne czynności ujmowania dowodów w...
Główne zadania: Wprowadzanie zleceń do wewnętrznego systemu informatycznego; M onitoring zamówień w trakcie ich realizacji; Prowadzenie korespondencji z klientami; Wy stawianie dokumentów sprzedaży. Wymagania: Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i wysoka...
bieżąca obsługa biura, wsparcie działu sprzedaży - fakturowanie, przygotowywanie dokumentów eksportowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa Microsoft Office Wymagania inne:
staż EFS do 6 miesięcy, pow. 30 roku życia Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:
Asystent do spraw księgowości Wymagania inne:
a) zadania z zakresu organizacji pracy: segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, archiwizowanie dowodów księgowychb) zadania z zakresu zawodowego: przygotowywanie dokumentów do zapłaty za...
proste prace biurowe, sporządzanie dokumentów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, wprowadzanie dokumentów do systemy księgowego Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: