Praca: Office Assistant


Office Assistant



Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów:

DOKUMENTY & FINANSE:
  • opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie
  • wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów
  • wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie umów z kontrahentami, pilnowanie podpisów, archiwizacja dokumentów)
  • pilnowanie płatności faktur kosztowych (dokonywanie płatności w terminie) i przychodowych (windykacja klientów)
  • rozliczanie wydatków służbowych pracowników
  • pilnowanie okresów obowiązywania dokumentów/licencji (przedłużanie umów we właściwym czasie)
OBSŁUGA BIURA & WSPARCIE ZARZĄDU:
  • dbałość o biuro (porządek, wyposażenie, sale konferencyjne, obsługa gości)
  • obsługa klienta (telefon recepcyjny, potencjalny klient / kontrahent, obsługa "recepcyjna")
  • bieżąca współpraca z dostawcami (firma sprzątająca, serwis xero, zarządca budynku)
  • zakupy spółkowe
  • zadania asystenckie zlecane przez Zarząd, bieżące wsparcie zarządu
  • zadania concierge dla klientów spółki
Zgłoś się do nas jeśli:
  • Posiadasz min. 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku asystenckim, recepcyjnym lub administracyjnym
  • Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój i lubisz gdy dużo się dzieje
  • Znasz język angielski na poziomie min. B2
  • Lubisz różnorodne zadania- zarówno takie wymagające skupienia i dokładności jak i nagłe ,,wrzutki"
  • Jesteś dyspozycyjny/a od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00- szukamy osoby na pół etatu, ale harmonogram godzin możemy ustalić wspólnie
  • Jesteś gotowy/a do pracy w modelu hybrydowym (min. 3 dni w biurze)
Co oferujemy w zamian?
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na 1/2 etatu
  • Ciekawe, różnorodne zadania
  • Otwartą kulturę organizacyjną
  • Pracę w modelu hybrydowym- nasze biuro mieści się blisko Metro Politechnika
  • Dofinansowanie do pakietu medycznego i karty sportowej
APLIKUJ TERAZ