Praca: Asystent ds. administracji
Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
                       Asystent ds. administracji                
                        Miejsce pracy:  Delowo                
                                Numer: StPr/25/1172
                            OBOWIĄZKI:
            - Zapoznanie się z działalnością firmy i zakresem obowiązków na stanowisku asystenta ds. administracji, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, udział w procesie przepływu informacji (zamówienia, zlecenia na produkcję, dokumenty magazynowe WZ, PZ, MM, prowadzenie dokumentacji, - Obsługa sprzętu biurowego (komputer z oprogramowaniem, fax, skaner, drukarka, obsługa posiedzeń organów spółki (notatki ze spotkań, protokoły z posiedzeń, uchwały), sporządzanie dokumentów biurowych,- Nadzór nad wprowadzaniem kart odpadu do BDO,Klasyfikowanie odpadów zgodnie z kodami i weryfikacja z posiadaną przez spółkę decyzją,- Nadzór nad energią wyprodukowaną z paneli fotowoltaicznych i rozliczanie bieżących jednostkowych kosztów energii,- Wsparcie w zakresie skupu odpadów drewnianych,- Wsparcie w zakresie zakupów materiałów produkcyjnych do produkcji skrzyń drewnianych,- Wsparcie w zakresie generowania raportów dot. suszenia drewna zgodnie z normą ISPM-15,- Wsparcie w zakresie generowania zleceń produkcyjnych dla skrzyń drewnianych.
                   WARUNKI PRACY:
            Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
                                Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
                         Delowo
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
2 755,10 PLN
KONTAKT:
                         Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
