Praca: Agent Obsługi Pasażerskiej
Jesteśmy najstarszym lotniskiem cywilnym i drugim regionalnym ośrodkiem czarterowym w Polsce. Obsługujemy 47 tras regularnych, 40 kierunków czarterowych, w tym 4 egzotyczne.„Rozwijaj razem z nami skrzydła swojej kariery” to hasło przewodnie w naszej firmie. Praca w międzynarodowych porcie lotniczym to praca 24 godziny na dobę, gotowość do profesjonalnej obsługi pasażerów z całego świata i do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji. Naszym wyzwaniem jest satysfakcja z pracy wszystkich pracowników.
Agent Obsługi Pasażerskiej
Miejsce pracy: Poznań, ul. Bukowska 285, Lotnisko Poznań-Ławica
Zakres zadań:
- Udzielanie informacji pasażerom dotyczących topografii lotniska, funkcjonowania terminalu, usług dostępnych na jego terenie oraz procedur bezpieczeństwa, transportu do centrum miasta, podstawowych informacji o zabytkach, obiektach publicznych i wydarzeniach kulturalnych (także w języku angielskim).
- Organizacja przepływu i kolejkowania pasażerów przy stanowiskach odprawy biletowo-bagażowej, kontroli bezpieczeństwa oraz kontroli paszportowej; pomoc pasażerom w obsłudze bramek ABC.
- Udzielanie priorytetu osobom niepełnosprawnym, osobom starszym, podróżującym z dziećmi, załogom statków powietrznych oraz klientom biznesowym przy stanowiskach odprawy i kontroli bezpieczeństwa („Fast Track”).
- Wsparcie pracy punktu informacji lotniskowej, w tym: owijanie bagażu pasażerom, odbieranie infolinii portowej, ogłaszanie komunikatów głosowych, obsługa informacji świetlnej.
- Szczególna pomoc pasażerom w przypadku opóźnień lub odwołania operacji lotniczych – kierowanie ich do odpowiednich biur i podmiotów na lotnisku Poznań-Ławica.
- Prowadzenie monitoringu standardów obsługi pasażera i raportowanie w tym zakresie.
- Współpraca z innymi służbami lotniskowymi i dbanie o pozytywny wizerunek Spółki.
Wymagania:
- Dyspozycyjność: od maja do września 70 godzin miesięcznie, od października do kwietnia 30 godzin miesięcznie
- Niekaralność (warunek konieczny)
- Znajomość języka angielskiego i polskiego umożliwiająca swobodną komunikację
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność pracy w zespole
- Empatia, cierpliwość, odporność na stres, pewność siebie
- Minimum wykształcenie średnie