Praca: Asystent biura
Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Asystent biura
Miejsce pracy: Pszczyna
Numer: StPr/25/0560
OBOWIĄZKI:
zarządzanie korespondencją przychodząca i wychodzącą (tradycyjną i elektroniczną), prowadzenie ewidencji dokumentów i ich archiwizacja, przygotowywanie dokumentów, raportów zestawień i prezentacji, obsługa urządzeń biurowych (drukarki, skaner, kserokopiarki), zamawianie materiałów biurowych i dbanie o ich dostępność
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:
wymagane wykształceni min. średnie, umiejętność obsługi komputera w programach edycji tekstu
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Pszczyna
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
2 755,10 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie