Praca: Asystent / Asystentka ds. Administracji
Asystent / Asystentka ds. Administracji
Miejsce pracy: Warszawa, Targówek
Nr ref.: AZ/ODR/VIII/2025
Zakres obowiązków:
- Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
- Wsparcie w tworzeniu i archiwizacji dokumentacji kontraktowej
- Administracja zespołem inżyniera kontraktu, w tym raporty, zestawienia, harmonogramy
- Nadzór nad terminowym obiegiem dokumentów
- Współpraca z wykonawcami, inwestorem, administracją publiczną
- Zarządzanie flotą samochodową, w tym ewidencja, przeglądy, dokumentacja
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami (komunikacyjne, majątkowe, OC)
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe zawodowe: administracja, zarządzanie, logistyka, budownictwo
- Min. 2 lata doświadczenia w pracy administracyjnej
- Preferowane doświadczenie w zarządzaniu flotą samochodową lub w ubezpieczeniach
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność
- Umiejętność pracy z dokumentacją techniczną i urzędową
- Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy zespołowej
- Dobra znajomość MS Office i aplikacji internetowych (Zoom, Dropbox, Teams)
Oferujemy:
- Rozwój zawodowy w środowisku projektowym
- Przyjazna atmosfera, wsparcie zespołu
- Udział w kluczowych inwestycjach
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Pełny etat, umowa o pracę
- Preferowana gotowość do natychmiastowego rozpoczęcia pracy