Praca: Asystentka / Asystent Zarządu


Asystentka / Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Macieja Przybyły 22
Zakres obowiązków:
  • Prowadzenie kalendarza i organizacja spotkań
  • Obsługa korespondencji i redagowanie pism
  • Przygotowywanie raportów i zestawień
  • Wsparcie administracyjne oraz realizacja zadań zlecanych przez Zarząd
  • Kontakt z klientami (telefoniczny i mailowy)
Wymagania:
  • Minimum 15 lat doświadczenia w pracy biurowej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i zaangażowanie
  • Wysoka kultura osobista i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ