Praca: Asystent działu kadr i płac


Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Asystent działu kadr i płac
Miejsce pracy: Miszewko
Numer: StPr/24/0432
OBOWIĄZKI:
1. Wykonywanie czynności biurowych; 2. Wprowadzanie danych do systemu; 3. Porządkowanie dokumentów kadrowych;4. Przygotowywanie zestawień; 5. Pomoc w pracach bieżących działu kadr i płac o charakterze administracyjnym;6. Zakładanie i aktualizacja dokumentacji personalnej pracowników (teczki osobowe, skierowania na badania lekarskie itp.);7. Archiwizacja dokumentacji kadrowo - płacowej;8. Praca w programie enova365, programie płatnik z udziałem zabezpieczenia danych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

[Minimalne kwalifikacje niezbędne do podjęcia stażu na danym stanowisku] : znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office, podstawowa znajomość zagadnień kadrowych[Predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne] : odpowiedzialność za powierzone zadania, skrupulatność, dyskrecja (praca z danymi poufnymi), uczciwość, komunikatywność, umiejętność organizacji pracy własnej

Miejsce pracy:

Miszewko


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

APLIKUJ TERAZ