Asystent handlowy

Posted on 19 lutego 2014

1Asystent handlowy to kolejne stanowisko pracy związane z aktywną sprzedażą i profesjonalną obsługą klienta, wiążące się z koniecznością realizacji planów sprzedażowych i gonieniem terminów. Asystent handlowy to sprzedawca, którego głównymi obowiązkami są:

  • realizacja zadań handlowych;
  • wsparcie działań Account Managera,
  • współpraca z sieciami handlowymi i firmami transportowymi,
  • poszukiwanie nowych klientów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami już pozyskanymi,
  • obsługa klientów i ich zleceń,
  • przygotowywanie dokumentacji handlowej i prowadzenie negocjacji,
  • kontrola dostępności towarów.

Pracodawcy poszukujący pracowników na stanowisko asystenta handlowego od kandydatów wymagają wykształcenia co najmniej średniego, doświadczeni w obsłudze klienta oraz prawa jazdy kategorii B. Co ważne, osoba na tym stanowisku pracy powinna znać bardzo dobrze język angielski, umieć posługiwać się komputerem i programami biurowymi oraz posiadać wiedzę na temat funkcjonowania rynku produktów. Wśród wymaganych cech charakteru znaleźć można: sumienność, samodzielność, zaangażowanie, umiejętność pracy z klientem, dobrą organizację pracy i ambicję.

Asystent handlowy może zostać zatrudniony w branży doradztwa i konsultingi, Call Center i obsługi klienta oraz w różnych placówkach sprzedażowych. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego i awansu.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *